Wednesday, January 18, 2012

Tentang Lelaki


MmM.. Kadang-kadang ira sbg pempuan terpikey jugak caner lelaki nie sbnrnye... :) Kadang-kadang bile ira dengan hubBy, ira kEep on woNder... Kenape gini.. Kenape giTu... Maksudnye.. Ape yang jadi.... Kenapa tak macam tu... heHe.. yela.. girl kan selalu sebut dan luah ape kite rase... Tak pun selalu  nak main bace-bace fikiran nie.. hehe.. (Ayat Hubby: Selalu wat andaian sendiri... ) hehe.. Jadi.. Ira come acRoss satU articLe nie... Ira translate and repOSt it oKeyh! :)

Fakta-fakta Tentang Lelaki

  • Kenapa saya perlu ulang 'I LOVE YOU' lagi.. Kan tadi dah bagitau.. Kan kan....
  • Saya tak suka bertekak dengan awak, saya lagi suka berkompromi... :)
  • Bila awak cakap lembut-lembut, saya tak dapat melawan dari mendengar..
  • Kadang-kadang, katakan "tidak" jugak pada saya... 
  • Jangan tanya caner rupa awak kecuali awak betul-betul nak dengar..
  • Kalau saya buat awak rasa kecewa dan sedih, saya lagi rasa kecewa dan sedih tau...
  • Saya expect awak dah siap-siap, dah ready bila saya datang nak jemput...
  • Saya tak baca fikiran orang~...
  • Saya nak jugak awak tunjukkan minat kepada apa yang saya cakap, macam saya buat kat awak selalu....
  • Saya rasa macam seseorang yang sangat dipercayai bila awak minta pendapat atau nasihat..
  • Rasa hormat awak pada saya adalah penting...
  • Saya nak lelaki lain cemburu bila lihat kita berdua...
  • Bila saya bersedih, saya jadi super sensitive.. Cara awak bercakap lebih penting dari ape yang awak cakapkan...
  • Bila saya puji, saya maksudkan...
  • Kalau ape yang saya cakap berbeza dengan apa yang saya lakukan, tengoklah perlakuan saya... Apa yang saya lakukan terbit dari hati...
  • Saya tak nak dgr pasal ex awak.. No no no...
  • Kadang-kadang saya tak nak kongsi apa yang saya fikir sebab awak takkan dengar 100%.. Mesti nyampuk nyer...
  • Kalau ade yang awak rase tak kne,cakap...
  • Saya nak awak hormat saya lagi-lagi depan khalayak ramai, walaupun kita tak sependapat tentang sesuatu...
  • Saya tak ingat semua details tentang relationship kita, tapi tu tak bermakna saya tak cinta dan sayangkan awak...
  • Saya perlukan masa sendiri bila bersedih supaya saya takkan cakap apa yang saya akan kesali.